Autorisasjonsprogrammet 2-dagersprogram | Styreforeningen

Autorisasjonsprogrammet 2-dagersprogram

2 intensive ukedager

Vi har satt sammen to intensive og utviklende dager hvor du får en grundig opplæring i styrearbeid. For optimal læring har vi satt sammen varierte forelesninger, kombinert med oppgaver og individuelle utfordringer. Bli med på programmet tilrettelagt for egenutvikling og nettverksbygging. Levert av forelesere med lang og bred erfaring og med topp-score fra tusenvis av timer med styreopplæring og styreutvikling. Meld deg på idag!

Bestill kursplass her

Detaljer for kurset

Kursmateriell, fullpensjon, hotellrom mm inkludert
21 900,-
Faktura

Bli autorisert styremedlem!

• Intensiv, konkret og praktisk læring – svært mye for pengene!
  • Bli «Autorisert styremedlem» i løpet av 2 kompakte ukedager
  • Kombiner kompetanseheving og nettverksbygging
  • Komprimert utdrag av flere av våre viktigste kurs

Dette er vårt komplette autorisasjonsprogram for styremedlemmer, med avsluttende autorisasjonstest og «Autorisasjonsbevis», levert over to krevende og lærerike ukedager.

Prisen inkluderer 3 måneders medlemskap i styreforeningen.no fra kursdato med support, assistanse, dokumentmalarkiver, faglige artikler mm. Om ønskelig, inkluderer det også registrering av din CV i vår nye styrekrutteringsportal styrerekruttering.no.

Over 1500 har totalt deltatt i Autorisasjonsprogrammet de siste år, og over 55 000 har deltatt på våre ulike kurs siden etableringen i 1997. Vi er stolte over alle de overveldende positive tilbakemeldingene og evalueringene vi har mottatt gjennom 22 år.

Forbered deg på to svært intensive, lange og konsentrerte «arbeidsdager», der forelesninger, gruppeoppgaver, cases, individuelle utfordringer, diskusjoner og quiz brukes for å få maksimal læringseffekt. Du vil møte opptil 20 andre, som med styrearbeid som fellesnevner, vil diskutere og arbeide sammen om emner relatert til styrearbeid.

Det er obligatorisk deltakelse på hele programmet, inkludert oppgaver og middager på kvelden.

Dette er en ideell samling for egenutvikling, refleksjon, a-ha opplevelser og bevisstgjøring for deg som styremedlem i: aksjeselskap, ASA, stiftelse, organisasjon, DA, ANS, forening eller annet. Vi har hatt deltakere fra de fleste store selskaper i Norge og fra en rekke ulike bransjer, SMB-bedrifter, gründere, idelle lag og institusjoner.

Gjeldene lover og regler for styrearbeid er for mange «forbausende like» – uansett hvor du måtte ha ditt styreverv!

Vi kan også levere «Autorisasjonsprogrammet for styremedlemmer» bedriftsinternt. Flere konsern og virksomheter har i de senere år valgt dette! Kontakt oss for priser og tilbud.

Dag 1:

Dag 2:

• Kl 07.00: Frokost
  • Kl 08.00 – 12.00: Kurs
    • Regnskapsforståelse og Regnskapsanalyse for styret
    • Case og gruppeoppgave
  • Kl 12.00: Lunsj
  • Kl 13.00 – 16.00: Autorisasjonsdelen
    • Autorisasjonstest med 40 spørsmål og Autorisasjonsgjennomgang
    • Oppsummering og Autorisasjonsbevis
  • Kl 16.00: Avslutning
Bestill kursplass her

Spesialtilpasset kurs

Bedriftsinterne kurs

Alle våre kurstilbud kan leveres som tilpassede bedriftsinterne kurs. Da avtaler vi nærmere tid og sted samt pris og rammer for kurset.

Se hva våre kursdeltakere sier

Veldig bra og absolutt nyttig.Knut Hurlen
IT konsulent
Ga et godt oversiktsbilde! Lært mye som jeg vil ha nytte av!Liv Gjermundshaug Thoresen